Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

W jaki sposób ma funkcjonować recepcja hotelowa?

Opis

Bezpieczeństwo w hotelu zależy od pogrożeń wewnętrznych i zewnętrznych jak także od stanu nałożenie na hotel przeróżnych zabezpieczeń. Przede wszystkim uciążliwe i częste przewinienia mające miejsce w hotelach to kradzieże mienia gości lub wyposażenia hotelu, pijaństwo, awantury lub nawet porachunki grup bandyckich. Przewinienia mogą być popełniane przez osoby z zewnątrz ale także i poprzez gości. Na domiar tego zakład hotelarski jak jakikolwiek inny budynek narażony jest na pożary powodzie i inne tego rodzaju kataklizmy. Wynika z tego, że hotel ma obowiązek mieć stosowny system przeciw pożarowy i drożną sieć ewakuacyjną. Nadrzędną sprawą jest posiadanie w hotelu ochrony, na wypadek kradzieży lub też zamieszek, w celu bezzwłocznej interwencji.

Recepcja jest podstawą i wizytówką każdego hotelu. Powinna być usytuowana w dostrzegalnym miejscu i zajmować fundamentalne miejsce na holu parterowym. Na ladzie recepcyjnej powinien panować ład i porządek i nienaganna czystość, bez plam oraz kurzu. Na ladzie znajduje się wyłącznie długopis z podkładką do pisania, kwiaty bądź też stroiki dobre do okazji. Poza tym wszelkie gazety, ulotki oraz broszury informacyjne powinny znajdować się w obrębie recepcji na wyjątkowych do tego celu stelażach – dzisiaj lepiej zainwestować w nfhotel.pl. Istotne jest aby w zasięgu wzroku, przy recepcji znajdował się też zegar, ma prawo być z przeróżnymi strefami czasowymi, kalendarz, cennik i tabela kursu walut, czas trwania doby hotelowej i inne prawdopodobne prośby kierowane do gości. Pracownik recepcji powinien wyglądać schludnie i elegancko.

Jeśli zakład hotelarski takowe ma, ubrany jest w uniform hotelowy. Na lewym boku klatki piersiowej widnieje zawsze plakietka z imieniem i nazwiskiem. Recepcja jest czynna i dostępna dla gościa przez pełną dobę, metamorfozy dyżurów w recepcji nie powinny być w żaden sposób odczuwalne dla gościa. W recepcji zawsze przebywa jeden zatrudniony, recepcja nie może stać pusta, jeżeli na dyżurze jest dwóch pracobiorców, mile spostrzegane jest aby każdy z nich znał inny język obcy.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY
X