Kostiumy firmowe marketingowym okiem

Kategoria:

Opis

Niedużo osób zdaje sobie kwestię z tego, jak bardzo wpływają na nas wszystkie reklamy. Profesjonaliści zajmujący się marketingiem bez ustanku prześcigają się w projektach. To z jednej kwestii porządne, bo rozwijające. Z drugiej zaś, nasza idealna podświadomość zaczyna błędnie odczytywać sygnały. Jesteśmy coraz to mniej odporni na reklamy, choć wydaje nam się, iż jest gruntownie odwrotnie.

Witryny WWW przenoszą nas do punktów sprzedaży internetowych, reklamy w radiu są puszczane o takich godzinach, kiedy najwięcej osób jedzie samochodem i nie bardzo ma jak przełączyć stacje radiową. To istne szaleństwo, lecz reklamy rządzą nie jedynie w telewizji i internecie, lecz też w gazetach. Użytkuje się tam tak zwany system milenium. Redaktorzy są zmuszeni wypełniać tekstem co do jednego znaku puste pola, wolne od reklam. Dla dziennikarzy jest to zjawisko właściwie smutne i nie wiadomo z jakiego powodu reklamy zdominowały nawet piękne i mądre gazety z prawdziwą treścią. Okiem marketingu człowiek jest wyłącznie konsumentem, którego warto zachęcić do kupowania przedmiotów – dla firm rekomendujemy też odzież robocza. Aż z trudem uwierzyć w to, jaki wpływ na życie milionów ludzi wywierają reklamy. Będzie to zjawisko powszechne i o jego istnieniu wiedzą dogłębnie reklamodawcy, jak i odbiorcy komunikatu. Na chwilę obecną spoty marketingowe są wszędzie.

W autobusach, na przydrożnych telebimach, w radiu, telewizji, internecie, gazetach, na ulicy. Nawet specjalnie wynajęci pracownicy pragną przekazać nam treści marketingowe. Świat oszalał po tym względem już kilka lat temu, jednakże to zjawisko w dalszym ciągu się nasila. Reklamy zdominowały dziennikarzy. Dawniej wstawiało się obrazki marketingowe w miejsca, jakie nie pozostały zapełnione tekstem. Dziś jest inaczej. To redaktor musi dostosować się w własnych pracach do wyznaczonego przez reklamy miejsca. Są dobre systemy, jakich pilnują edytorzy. Reklamy są najważniejsze i bez dwóch zdań otaczają nas na każdym postawionym kroku. Nie wiadomo jak układałby się rynek, gdyby nie było reklam. Być może kupowalibyśmy gruntownie inne artykuły i nie zwracalibyśmy tak kolosalnej uwagi na marki ubrań, środków czystości i innych tego rodzaju rzeczy.

X